Eigentijds Onderwijs

Onder eigentijds onderwijs verstaan wij onderwijs dat kinderen ondersteunt bij het leven in de wereld van nu en hen voorbereidt op het leven in de wereld van morgen. Onderwijs dat uitgaat van de kwaliteiten van kinderen en rekening houdt met hun verschillen. En onderwijs dat aansluit bij de manier waarop kinderen leren, gebruikmakend van nieuwe middelen/technologieën.

Wij vinden dat scholen zich niet alleen moeten richten op het aanleren van bestaande kennis, maar ook op het construeren, toepassen en delen van nieuwe kennis. Dit kan door kinderen met elkaar, met onderwijsprofessionals en met andere experts te laten onderzoeken, ontdekken, ontwerpen, ondernemen en organiseren. Zo leren kinderen vaardigheden die ze nodig hebben om te leven in de wereld van nu en morgen.

Wij maken gebruik van moderne middelen zoals Chromebooks.

Bekijk hier al het nieuws

Taken

inschrijvenkennismakenschoolgids